Monday, October 13, 2014

Balkan Fanatik - Egy feles, két feles

Pálinka pálinka....






Egy feles, két feles Te leszel az ágyasom!

Hegedű volt, pálinka, ledőltem az árokba
Miért dőltem az árokba? Semmi közöd hozzája
Az árokban szittyó van, apró virág, bimbó van
Kanapéra hevertem, a nagy bicska a zsebemben

Gyere testvér bicskára, szalonnára, sonkára
Majd meglátjuk hajnalra, hogy kié az a szajha
Hegedű volt, pálinka, én prímás a bandába
Ha kedvem van azonnal, elbánok az asszonnyal

Nálunk nem jöhet más szóba, csak a pálinka
Ettől leszek férfi, ne húzd a szádat Irma!
Egy feles, két feles, te leszel az ágyasom
Három feles, négy feles. megszépültél kislány
tüzes vagy mint hajdanán, te még nem is ittál
Öt feles, hat feles, nem ismerlek, kit keres?
Húzzad meg, kortyolj, mi vagy te királylány?
Azt a menyecskét is megkínálnám.
Nem mondom el még egyszer nem vagy nagyothalló
Na adod? Erről van szó!

Hegedű volt, pálinka, ledőltem az árokba
Miért dőltem az árokba? Semmi közöd hozzája
Az árokban szittyó van, apró virág, bimbó van
Kanapéra hevertem, a nagy bicska a zsebemben

No comments: