Friday, October 7, 2016

Frankie's Burger Budapest


Egyszer volt,hol nem volt,volt egyszer réges régen egy MÁJAS BISZTRÓ 
nevű nagyon népszerű kis étterem. 
A Kiss János altábornagy utcában,a könyvház aljában,kerthelyiséggel.
A helyiek kedvence volt.Sokan kérdezték az elmúlt hetekben, 
hogy hová költözünk,hol lesz a Frankie's. 

Próbáltam mondani, hogy tudjátok a MOM parktól nem messze, 
a TF-től 100 méter, meg hogy az Óvónőképzőnél. 
Válasz : "aha nagyjából megvan,tudom hogy hol, de... 
Tudod régen volt ott egy hely a Májas .... Ne már az a hely? 
Ott nöttem fel,rengeteget voltam ott, ott laknak a szüleim, ott ittam az első söröm......" 
és folytathatnám, ez volt a 80-as években a 12.kerület egyik 
ha nem a legnépszerűbb ifjúsági találka helye, törzshelye, de a 
város minden részéből látogatták a fiatalok. 

Hát igen, eltelt azóta egy jó pár év, most felébresztjük a MÁJAS-t, 
igaz egy kicsit átalakítva, átgondolva. 
A jelen kor májasa egy igazi, mai szóval street food kajálda lesz. 
És ami nagyon fontos :MINDENKINEK igyekszünk elérhető, 
jó minőségű, éttermet léterhozni. 
Friss 100% marhahúsból készült (én fűszerezem) hamburger 
saját sütésű zsemlében, roston sült csirkemell, grillsajt, grillkolbász, 
cseh, magyar és szlovén sörök, 
Balaton-felvidéki borok (Káli Kövek, Skizo, Gilvesy), Gyulai pálinka stb. 

Gyertek nyitva vagyunk!!!
Frankie


Ja ha tényleg jó hamburgert akartok enni, amiben benne van a boogie
és mindezt olyan környezetben ami megdobogtatja 
kicsit a motoros sziveket, akkor nyomás a Frankie's-be!!!
Nogg

No comments: