Thursday, August 26, 2010

Lowbrow Customs Bonneville bikes


8 comments:

Maugli-Garage-Hungary said...

ez hiba volt!

Maugli-Garage-Hungary said...

tehát, akkor utóljára mondom! hajandó vagy nogg szépen megköszönni nekem azt hogy a JTD-nek dolgozhattál, vagy nem?

Maugli-Garage-Hungary said...

csak annyit kellene mondanod, hogy "köszönöm szépen"... és nem látsz többé!
jól gondold meg!

nogg said...

Két órával ezelőtt megtörtént!

Maugli-Garage-Hungary said...

TALÁN ERRE GONDOLSZ?

((2010-08-27, 13:17
Nogg: Ha arra gondolsz, hogy Sanyiék a te blogodban találták meg az elérhetőségemet, akkor igazad van: Köszönöm szépen!))

VAGY ERRE?

((2010-08-27, 13:18
Nogg: Még annyit, hogy én végtelenül hálás vagyok mindenkinek a segítségért, de ezt a másik ember szemére hányni, hát elég kisstílű dolog!))

NE TALÁNTÁN ERRE?

((2010-08-27, 14:35
Nogg: Egy a lényeg nagyon szúrja ez a te szemed, mégis itt vagy égész nap. Jobb lenne ha szobafestő lennék és azt a pénzt számolnám? Megköszöntem segítségedet, ennyi.))

mert én ezekben nem látom az őszinteséget...

azt meg hogy gondoltad, hogy először nyílvánosan megalázol 10ezer rajongód előtt, aztán meg telefonon akartál bocsánatot kérni!
nekem meg az a "kisstílű dolog"...

nogg said...

Igen ezekre gondoltam.
Bocsánatot nincs miért kérnem, hiszen semmiféle tiszteletet nem érzek feléd!
A véleményem fenntartom, semmi ember vagy, megköszöntem a "segítségedet", és igen végtelenül kisstílű, piti alak vagy aki még a telefont sem veszi fel!

Maugli-Garage-Hungary said...

nem a bocsánat kérésed kell nekem, hanem hogy köszönd meg tisztességes módon azt az ajándékot amit elfogadtál tőlem!

de mivel te nem éltél a lehetőséggel amit ajánlottam neked, ezért hamarosan vissza veszem azt amit adtam...
aztán újra tárgyalhatunk, és ha még akkor is makacskodsz, még többet veszek el...

majd meglátjuk hogy neked mennyit ér egy "őszinte köszönöm"!

a módszerem legyen meglepi :)

addig is jó üzletelést!

nogg said...

Te egy beteg ember vagy, súlyos problémákkal!