Thursday, April 29, 2010

Kawasaki W650

7 comments:

Anonymous said...

biztosan kawasaki lenne?
inkább triumph 650.
nekem nagyon triumphos a blokkja,
szerintem túlságosan gömbölyű ahhoz hogy kawa legyen.
de lehet hogy én tévedek...

nogg said...

Ez egy kurva ritka W650
egy volt az országban iszonyat drágán.

nogg said...

De lehet hogy én kaptam rossz infót.

nogg said...

Megvan a pontos tipus: Kawasaki WS1 650

Anonymous said...

akkor bocsánatot kérek hogy beleugattam!
csak elég hihetetlen számomra hogy a kawa gyártott volna ennyire gömbölyű, külön váltós (vagy deklis) blokkot...

Anonymous said...

nem kekeckedésből mondom...csak mégis nekem lesz igazam :)
én is utánna nézegettem, és szerintem ez egy Norton Commander 750-es, 1976 körüli, külön váltós, gyárilag egy kicsit előrébb dől a blokkja, és lehet hogy a deklije meg a hengerfeje sem eredeti.

itt van egy kawa WS 650:

http://images.motorcyclecruiser.com/toc/xl+2000_kawasaki_w650+engine_right_view.jpg

nogg said...

Van egy régebbi tipus ennél.