biztosan kawasaki lenne? inkább triumph 650. nekem nagyon triumphos a blokkja, szerintem túlságosan gömbölyű ahhoz hogy kawa legyen. de lehet hogy én tévedek...
akkor bocsánatot kérek hogy beleugattam! csak elég hihetetlen számomra hogy a kawa gyártott volna ennyire gömbölyű, külön váltós (vagy deklis) blokkot...
nem kekeckedésből mondom...csak mégis nekem lesz igazam :) én is utánna nézegettem, és szerintem ez egy Norton Commander 750-es, 1976 körüli, külön váltós, gyárilag egy kicsit előrébb dől a blokkja, és lehet hogy a deklije meg a hengerfeje sem eredeti.
7 comments:
biztosan kawasaki lenne?
inkább triumph 650.
nekem nagyon triumphos a blokkja,
szerintem túlságosan gömbölyű ahhoz hogy kawa legyen.
de lehet hogy én tévedek...
Ez egy kurva ritka W650
egy volt az országban iszonyat drágán.
De lehet hogy én kaptam rossz infót.
Megvan a pontos tipus: Kawasaki WS1 650
akkor bocsánatot kérek hogy beleugattam!
csak elég hihetetlen számomra hogy a kawa gyártott volna ennyire gömbölyű, külön váltós (vagy deklis) blokkot...
nem kekeckedésből mondom...csak mégis nekem lesz igazam :)
én is utánna nézegettem, és szerintem ez egy Norton Commander 750-es, 1976 körüli, külön váltós, gyárilag egy kicsit előrébb dől a blokkja, és lehet hogy a deklije meg a hengerfeje sem eredeti.
itt van egy kawa WS 650:
http://images.motorcyclecruiser.com/toc/xl+2000_kawasaki_w650+engine_right_view.jpg
Van egy régebbi tipus ennél.
Post a Comment